מתקרבים לעסקה? שר הביטחון: "מוכנים לשלם מחיר"

פנחס בן זיו No Comments on מתקרבים לעסקה? שר הביטחון: "מוכנים לשלם מחיר"

"יהיו החלטות קשות ואנחנו נהיה מוכנים לשלם מחיר על מנת להחזיר את החטופים": שר הביטחון יואב גלנט מצהיר על תמיכתו בעסקה, בדברים שנשא בפני מתגייסים חדשים לצה"ל. במקביל, הקבינט המורחב יתכנס מחר בשעה 19:00 במשרד רה"מ בירושלים

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
21:52
30.04.24
אבי מימרן No Comments on ח"כ שמחה רוטמן: "אנחנו ברגע של להיות או לחדול"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום לבסיס הגיוס בתל השומר, יחד עם ראש אכ״א האלוף יניב עשור, קצין שריון ראשי תת-אלוף אוהד מאור ומפקד מיטב אלוף-משנה אלון מצליח, לשיחה עם המתגייסים החדשים לחיל השריון וחיל ההנדסה הקרבית.

בדבריו התייחס גלנט למלחמה נגד החמאס ברצועת עזה, ואמר כי בזכות הלחץ הצבאי הבלתי פוסק, ישראל יכולה להתמודד עם הפעולות שידרשו כדי להשיב את החטופים המוחזקים בשבי החמאס: "יש לנו מחויבות עליונה להחזיר את החטופים שלנו הביתה. והתנאים המבצעיים שצה"ל יצר באמצעות לחץ בלתי פוסק על החמאס ועמדת הכוח שאנחנו מגיעים ממנה למערכה הזאת, מאפשרים לנו גמישות, חופש פעולה וגם החלטות קשות", אמר.

עוד אמר: "יהיו החלטות קשות ואנחנו נהיה מוכנים לשלם מחיר על מנת להחזיר את החטופים, ולאחר מכן לחזור ללחימה – אני חושב שאנחנו נמצאים בנקודה מתאימה. כל חייל בצה"ל צריך לדעת שמדינת ישראל עומדת מאחוריו כשהוא הולך לקרב ולמשימה שלו".

ובתוך כך, הקבינט המורחב יתכנס מחר בשעה 19:00 במשרד רה"מ בירושלים.



0 תגובות